Microsoft ve Oreo’dan Clippy’li İştirak

Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden Microsoft ve bisküvi markası Oreo, bugün bir iştirake imza attı. İkili, ABD’de ekim ayı boyunca kutlanan “Ulusal Kurabiye Ayı” kapsamında iş dünyası için özel bir aktiflik düzenleyecek.

Düzenlenecek aktiflik kapsamında çalışanlar, Microsoft Teams’de takvimlerine ‘THINVITE’ isimli toplantıyı ekleyecekler ve her şeyden 15 dakikalığına uzaklaşacaklar. Toplantı sırasında ise çalışanlara ‘Return to Pawfice’ isimli kısa bir görüntü oynatılacak. 1, 2 ve 3 Kasım tarihlerinde düzenlenecek toplantılara temasa sahip herkes katılabilecek.

Sınırlı sayıda ücretsiz ve sürprizli Oreo da dağıtılacak:

Microsoft ve Oreo, iştirakle birlikte her haneye 1 adet olmak üzere toplam 2.800 adet Oreo’yu da bedavaya konutlara gönderecek. Ücretsiz Oreo isteyenlerin tek masrafı, 3,90 dolarlık kargo ücretini ödemek olacak. Doğal ki bu sırf ABD’de yaşayan bireylerle sonlu olacak.

Microsoft’un efsanevi Clippy’si de geri dönüyor:

Microsoft, özel Oreo paketleriyle birlikte Clippy olarak hafızalara kazınan karakterini de hayata döndürecek. Ancak Clippy, evvelki vazifelerinden büsbütün bağımsız, Oreo’ları elle tutmak için değil, plastikten kanca ile tutmak için kullanılacak. Birebir vakitte Clippy’nin yüzü de paketlerde yer alacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir